E-mail ons Winkel Winkelwagen

 

Betaalmethoden bij MyWatch



U kunt bij MyWatch op één of meer van de volgende manieren betalen:

Via creditcard (Visa en MasterCard). U kunt uw creditcardgegevens via Paypal veilig invoeren.

Via iDEAL (alleen voor Nederland). Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Via vooruitbetalen. U kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer 11.67.46.998 t.n.v. MyWatch te Zutphenonder vermelding van uw bestelnummer. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. Het duurt ongeveer 1 - 2 werkdagen voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan.

Voor Betalingen vanuit het buitenland zijn onze gegevens als volgt:
MyWatch te Zutphen
Rabobank
IBAN nummer: NL23 RABO 0116 7469 98
Bank Identificatie Code: RABONL2U

Via cadeaubonnen. Lees zorgvuldig de e-mail door waarin uw cadeauboncode of is vermeld en zorg ervoor dat u aan de voorwaarden voor inwisseling voldoet. Het inwisselen van uw cadeaubon is heel eenvoudig:

1. Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje';
2. Klik op ‘bestellen'. (of op ‘verder winkelen' wanneer u meer artikelen wilt bestellen);
3. Controleer de ingevulde gegevens voor uw bestelling;
4. Klik indien al uw gegevens correct zijn op ‘naar betalen';
5. Selecteer als betaalwijze overboeken en verzenden of onder rembours, en vul de code of het bedrag van uw cadeaubon in bij opmerkingen.
6. Maak uw bestelling definitief door op ‘Bestelling versturen' te klikken.
7. Wij zullen de factuur indien nodig aanpassen en deze per mail naar u versturen. Hierna kunt u tot betaling overgaan via overboeken, indien er nog een bedrag open blijft staan.

Onder Rembours. U kunt ook kiezen om u bestelling onder Rembours te laten verzenden. Indien u hiervoor kiest wordt het bedrag € 17,50 bij uw totaalbedrag opgeteld. U ontvangt na verzending de track en tracé code om uw pakketje te volgen. U betaalt het gehele bedrag wat op de factuur staat vermeld aan de postbode.

3-D Secure en SecureCode
Wat zijn 3-D Secure en SecureCode?
3-D Secure en SecureCode maken het betalen op internet nog veiliger. De 3D-Secure technologie is ontwikkeld door Visa en wordt aangeboden onder de merknaam Verified by Visa. Onder het label MasterCard SecureCode biedt ook MasterCard deze standaard aan. 3-D Secure en SecureCode vormen een extra stap bij het plaatsen van uw bestelling die is bedoeld voor uw veiligheid. U wordt beschermd tegen misbruik van uw creditcardnummer omdat u vóór de betaling eerst uw identiteit bevestigt.

Hoe werkt het?
Uw kaart is niet standaard geactiveerd voor 3-D Secure of SecureCode. Voor het betalen van uw bestelling kan gevraagd worden om 3-D Secure te activeren op uw kaart. Hierna zal bij elke online verificatie van uw creditcard altijd om een digitale handtekening gevraagd worden. Deze code wordt vervolgens meteen door uw eigen bank gecontroleerd.
Er is een aantal varianten van de digitale handtekening, afhankelijk van uw bank. Het kan een zelf gekozen wachtwoord zijn, een pincode die verstrekt is door uw bank, maar er kan ook gevraagd worden om een digitale handtekening met behulp van een digipas of random reader.

Een factuur
Voor uw administratie ontvangt u altijd bij uw bestelling een origineel factuur.

Een betalingsherinnering
Wanneer u een betalingsherinnering heeft gekregen dan hebben wij voor (het deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling van u ontvangen. Nadat u betaald heeft, duurt het 1-2 werkdagen voor wij uw betaling verwerkt hebben. Als u de betaling langer geleden heeft voldaan (naar het juiste rekeningnummer: 11.67.46.998 t.n.v. MyWatch te Zutphen), dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze Klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt. Houd er rekening mee dat betalingsherinneringen worden verzonden naar het laatst gebruikte factuuradres in uw account.

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.
klantenservice@mywatch.nl

Deze website is gerealiseerd door Impressed webdesign en werkt met Slimbeheer 5